sábado, 1 de noviembre de 2008

Mañana empieza el invierno



Y por fin pasaremos frío y nos llenaremos de barro y tendremos fuertes tentaciones de quedarnos calentitos en la cama. Por eso estrenamos diseño: azul, gélido...

Mr Potasio y Marín llevarán calzoncillos gruesos de lana y el resto se morirá de envidia (eso si ¡eh!, muy profesionales). Alguno, dentro de poco, pasará con su "cuatrilliza" bordeando los charcos (no vaya a ser que se ponga malita) y en las cacharras nada de isostar: caldo calentito.
NOTA: en "Nuestros vídeos" quedan inmortalizados los "maestros" y todos en pie con la mano en el corazón escuchando nuestro himno.

16 comentarios:

SNAUCER dijo...

ESE COLOR ME PONE. ME VOY A LA CAMA PARAESTAR A TOPE MAÑANA

SNAUCER dijo...

Joder eduardito, pareceque esto me funciona

Marin dijo...

Bienvenido Snauzer. Ahora, anímate a publicar entradas.

maestro dijo...

SNAUCER Y MARIN a mi me parece bien que ese color os coloque pero
quen vai aturar o FURON despois da que montou co carallo das RODAS. a ver como facemos cando nos de a porquiño XAMONS.

Maismar dijo...

Pero o do imno.....

Home no me jodas chacitas!!; ¿pero a quen se lle ocurriu? Supoño que sería os da canteira, con o que sería normal e benvido; pero Chacitas, vai formalizándote home que xa non e sin tempo.

Eu non o entendo.

Snaucer encantado de verte por aquí.

Bo día.

Maismar dijo...

Ah! bonito color, muy bonito este azul.

FURON dijo...

E ben certo, quen con nenos se acosta...
Puntualizacions:
Snaucer, seica che po o cor azul, e unha lástima que non teña algo de rojo facendo franjas, así che poñía un pouco maís.
Xa entendo o do azul, claro, o que che falta son as gaivotas blancas metidas no azul e xa tiñas un orgasmo que pa que...
Maestro, cando o porquiño de xamóns, xa sabes pa quen son. Pa min, que tamen aturovos todolos domingos. Ademais vosoutros cas barritas e o isostar teis dabondo.
Maismar:Home non me digas que non che gusta. Non te preocupes que de contao busco algo na discografia dos Pecos. A ver si te deixas ver, temos que ir comelo polvo.
¡¡¡¡SE SUSPENDE EL DESAFIO 2009, HASTA QUE LA CADENA NH MONTE HOTELES EN EL MONTE!!! Algún ten medo de enganchar o pixama de felpa nunha silva. Huy perdón, en una zarza...
Gemelas xa podes correxir.

SNAUCER dijo...

Amigo Furon el azul con las gaviotas tiene otro tono...y no es el que me mola y con las barras rojas me daría alergia y sarpullidos en la piel.

FURON dijo...

Necesito ayuda de los GPSeros.
Necesito unas coordenadas en UTM fiables.
¿podeis comprobar en vuestro super colorao? la precisión del mismo.
Las coordenadas UTM son del tipo
X 0617293 e Y 4763196 usadas en topografía.
Teneis que cambiar el formato de coordenadas y seguramente el datum:
probar con ed-50 o con el que teneis ahora WGS 84.
Una buena manera de comprobarlo es desde casa o un punto conocido y utilizar de referencia el sixpag que te da los tipos de coordenadas. Otra cosa importante, es fijarse en la precisión con la que está mediendo el cacharo.
Muchas gracias

SNAUCER dijo...

Cuando podais entrar en ForoMTB en la última página de lugo, en el post de Zalo. ¡Que idea para el desafío¡

Ancas dijo...

QUEN SE ENCARGA DE LEVA-LA LEÑA PRA QUENTARSE.

Ancas dijo...

E o comentario sobre as fotos do Zalo.

Marin dijo...

Estes asturianes estan toes como putes cabres

zalozzr600 dijo...

Sin problema, cuando llegue a casa compruebo la precisión del gps contrastandolo con las coordenadas del sigpac.
En cualquier caso tienes a tu disposición mi gps, ahora por desgracia solo lo podré utilizar los fines de semana.
Eduardo tiene mi móvil, si quieres llámame y te lo dejo.

Xemelgas dijo...

Benvido Snaucer.
Marín: A min non me gusta o tono do azul. Pero deixao, non lle preguntes ao Furón, que nos pon un vermello comunista.
Por certo, Furón, "zarza" en galego dise silveira, e en plural silvas. E o que me pediches, os festivos de Lugo en 2009: http://www.boletines.org/boplugo/boplugo.asp?id=36237
E un calendario cos galegos:
http://www.lexnova.es/asp/calendario/calendario_2009.asp?Ano=2009&Autonomia=Galicia
E para que vexas que eu son ben obediente, tamén probei o meu "super colorao" na casa. Non me fixo falta nin o ed-50 ni o WGS 84. Xa acerto ben as coordenadas. Comprobei a precisión: o meu cacharro ten unha precisión "de cojones".

FURON dijo...

Bos días:
Mellorate Ancas, e deixa de empuxar tanto, que despois rompeste por todolo sitios...como o madrí.
Muchas gracias ZZR, non esperaba menos de ti, o meu e antiguo y como que 750m. no e moita precisión... imaxinome que o problema ta nalgun parametro mal metio. Xa falamos cando teñas os resultados... Por certo nos seguimos salindo. Ou non te mezcla ca morralla...
Bueno agora vou cas xemelas.
O da proba do colorao, pareceme a min, que non tas ben parametrizado.
O de "super colorao", perdona que non profundice, pero o único que se che pon colorao, e a cara. Da forza que fas o impar. O de precisión, eso é, coma o de meu can pillou unha mosca. Ti xa estás para S.S.P.M. (preguntalle o Maestro que che explique).
Pidechas o corpo...Menos mal que vas ganar algo ca bici nova.Gracias polos días festivos, pero carallo acaba o traballo e fai unha tabliña, coma Dios manda, Chao Chazita.