viernes, 28 de noviembre de 2008


¿cando dis que veñen as cuatrillizas? ¿estades seguros? Eu vin a alguén moi interesado nun Audi de oferta. Cos cartos dos outros vaise mercar un coche, e encima seguro que él cambia de bici. Xa veredes. ¿sabedes de quen falo? Pois a ver quen ten bici nova o domingo e quen non.
Eu ata que vexa a miña bici non confío, e menos se o chacita compra o Audi.
E se ten collós a aparcer con ela xa podemos facer outra vez o percorrido do pasado domingo para estrearlla. (ou similar de lama, pero máis curto, ¿verdad Miriño?)

8 comentarios:

SNAUCER dijo...

Non sei se mercará o Audi ou non, o que si e certo e que ese que ti dis vai estrear bike. A nos tocanos esperar outra semana mais.

SNAUCER dijo...

Cambio de planes:
-Furon estrea bike
-Maestro e Gemelas o mercores
-Snaucer xa veremos que día
E unha magoa pero a cousa esta desta maneira, as cuatrillizas van saíndo moi seperadas e con moito dor.

FURON dijo...

Probriños, que pena me dan, así a todo que mal repartido está o mundo...Uns estrean burra e Audi e outros a roela vella. Manda collos e o que e peor ¡SIN CARTOS! hai xente pa todo...
Ata maña

FURON dijo...

Probriños, que pena me dan, así a todo que mal repartido está o mundo...Uns estrean burra e Audi e outros a roela vella. Manda collos e o que e peor ¡SIN CARTOS! hai xente pa todo...
Ata maña

Marin dijo...

me vais a volver loco. ¿quién coño estrena audi?

FURON dijo...

¡¡IO!!

Marin dijo...

furón cabrón mentiroso

SNAUCER dijo...

Furon por no estrenar ni estrena la nueva bici.