martes, 28 de mayo de 2013

Monterroso 2 xuño

Desafío da Ulloa 2013

Estamos mezclando 2 temas na entrada anterior e non todo o mundo está no juasap.
A Monterroso este domingo tal e como recordo a cousa está:

-Picos leva coche e volve a comer a Lugo. Pode levar a 3 bikers.
-Marin tamén leva coche e quere volver pronto (quedas a comer?). Pode levar a 1. Pide manta pra evitar que lle empreñen a bici, creo que lle entendín.
- Os demais, levamos coche ata o punto de encontro e alí decidimos?? ou imos quedando?
No meu caso tamén teño sitio para 1 e non me apetece volver moi tarde despois de comer.

Óscar di que se podemos estar ás 9 alí. Canto leva chegar a Monterroso? Son 40km pero en tempo non teño moita idea.

A lista que puxo o Maestro é: 
Potasio, Villa, Marin, Prieto, Lucho, Diego, Xerpa, Dioni, Picos y Maestro.

Enlace para descargar o arquivo gpx coa ruta dividida en 2 trozos de 500 puntos: Desafío da Ulloa gpx

chao

15 comentarios:

Unknown dijo...

Buenas Lugo-Monterroso 30 min. clavados.

Marin dijo...

no me quedo a comer

LUCHO747 dijo...

Digo yo que entonces con salir a menos diez llegamos de sobra,,jajjaj

Si no hay furgallo,pues quedamos a las 8:15 en algun sitio de Lugo y vamos haciendo caravana como buenos domingueros que somos....

O a las 8:00 en el Suso y tomamos un cafe..

maestro dijo...

Yo voy con Potasio, al terminar picaremos algo con esa gente y pa casa.
Me parece bien quedar 8,15 y marchar en caravana, q se manifieste el personal

José Armesto dijo...

A min tamén me parece ben quedar e saír xuntiños. Nun bar para o último café. O Suso tamén me cae dpm :-))

PRIETO dijo...

Yo voy con Dioni.Oscar dijo que intentáramos ser puntuales y dijo que para llegar bien y tener todo listo para arrancar,la mejor hora son las 8.00.Podemos quedar para salir juntos o como querais lo hablamos mañana.

LUCHO747 dijo...

Xerpa y demas tropa,podemos quedar(hablado con el Maestro) en Fonte dos Ranchos o ya en la gasolinera Santiago eso si salida de cualquiera de los dos sitios 8:15...si queremos tomar un cafe antes casi sera mejor Fonte dos Ranchos para ir a la Prados que ya estara abierta,,No se por decir algo,opinar,,,los del cafe a las 8:00..

José Armesto dijo...

Quedamos finalmente ás 8.15 no Hotel Santiago

LUCHO747 dijo...

Alli estare!!! Ya tengo ganas de andar en bici..

LUCHO747 dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
José Armesto dijo...

Ao final do texto da entrada hai un enlace para descargar a ruta en formato gpx coa ruta dividida en 2 trozos de 500 puntos.

José Armesto dijo...

Aquí tedes o track que fixemos. Creo que non olvidei a ninguén na lista de asistentes, non?
http://gl.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=4600720

Inda estou metabolizando o alcohol da comida...

maestro dijo...

Marinnnnn, duas cousas, canto tempo fai q non te azufras e dende logo non che perdoo q me deixaras soo con istes borrachis !!!!!!!

Choren maricoonnn botouchese de menos colega

picos dijo...

Choren e Marin; Non fagades caso o Maestro que a esa hora inda estaba influenciado po la "esaltacion da amistad".
Debeo ser gorda, tuve que apagar el WhatsApp para poder dormir.

Marin dijo...

Tes razón Maestro. ¡Tu só cos pequenos!Respecto ao do "azufre" non che preocupes que para iso está o desafío.