domingo, 14 de abril de 2013

Desafío 2013: Avance informativo

Atendendo ás urxencias de Lucho: O Desafío leva retraso porque con este inverno do carallo non había maneira de probar camiños.
Despois de valorar certas cuestións, o lugar do Desafío será Babia. Miro coñece parte da ruta prevista, en canto esté comprobada toda ela xa enviarei o track.

En canto á data, que vos parece finais de maio-principios de xuño?, digo por non ter moita calor, inda que nunca se sabe.

Onde está Babia??  Pois aquí:


Ver mapa más grande Máis adiante, máis.
chau

11 comentarios:

maestro dijo...

Como me gusta pois eu levo moito tempo en ese sitio.
Un 10 Xerpa k mañan de........ perdiches

maestro dijo...

Como me gusta pois eu levo moito tempo en ese sitio.
Un 10 Xerpa k mañan de........ perdiches

José Armesto dijo...

Seguro que pra máis de un estar en Babia non será unha novedá ...

LUCHO747 dijo...

Espero no quedarme sin desafio..que en esas fechas hace la comunion el peque y no sera plan no ir..si algun domingo quires compañía para investigar ya sabes. ...

Xemelgas dijo...

Eu xa estíven alí algunha vez alí. (tamén no sentido do Maestro).

Eu teño ocupado o 1 de xuño. O resto do ano me vale. Pero se ten que ser ese finde, pois eu iría ata alí o sábado pola tarde.

Moitas gracias Xerpa.

E dígoche o mesmo que o Lucho: se queres axuda para investigar, dimo.

José Armesto dijo...

en canto teña previsión de finde con bo tempo, avisarei pra ir por alí. Tamén habería que esperar un pouco porque algún camiño seguro que tivo neve ata moi pouco.
Lucho, inda non sabes o día da comunión?? pois xa vai sendo hora...

Nesta cámara web (a 1200 m altitude) pode verse a neve. Os montes de atrás (duns 2500) non se subirán :-),
pero nós chegaremos a uns 1700: http://babia.net/webcam

LUCHO747 dijo...

pero nos vamos a quedar a 1700mts pudiendo subir 2500???

El 26 de Mayo es la comunion,pero por unos o por otros no vamos a andar con caralladas,si tiene que ser ese dia,darle palante que no hay fallo,que esas fechas entre comuniones y bodas siempre va a estar alguien liado..

Y a animarse a por esos 2500mts,,hay que darle altura a la Nina...

maestro dijo...

A Nina o q seña pero s min trankiliño a 1000 ou 1200 acordadebos k teño vertigo jejeje

picos dijo...

Mañana estoy de cumpleaños.....por si queréis felicitarme!!

Es que ahora con el Wss.

juan dijo...

Hola, soy Juan de Pontevedra, desde hace años os sigo pero no os veo... al grano, estuve en Babia hace pocos años con unos amigos montando en bici y es precioso, pequeño pero muy bonito, con unos paisajes espectaculares

José Armesto dijo...

Grazas Juan, esperemos disfrutar do sitio... se deixa de nevar...
e a ver se coincidimos por algún sitio.
un saúdo