domingo, 7 de noviembre de 2010

REFINITIVO: Sábado 12+1, na Retonda
(na rotonda de Garabolos). La Rotonda Avenida Da Coruña, 435, 27003 Lugo.

O demáis, sen cambios:
  • El menú: Pinchos ricos, Pulpo a " encher "
  • La hora: 22 Horas
  • El precio: módicos 25 Euros o menos
  • Bebercio: Viño peleón.
  • Acompañantes: cada un, se quere, que leve a súa princesa (os nenos non poden ir porque Furón dí palabrotas)

Así que antes do mércores apuntarse neste foro dicindo se vides sós ou acompañados (segundo o Segunda Vuelta: "pódese ir cunha parella ou dúas por ciclista, pero non máis, que da envexa").

33 comentarios:

Xemelgas dijo...

Eu vou, cunha acompañante!!!

maestro dijo...

Eu vou, con Alondra

Marin dijo...

Otros dos comensales!!!
el vino que no sea peleón que "pa peleón xa temos ao Furón"

FURON dijo...

Eu vou, Tete & Cia...co pa poñerme e de primeiro.

Maismar dijo...

Unha noticia boa para unhos e mala para min:

resulta de ser que milloraron totalmente os flancos das Armadillo CAPTAIN e o composto do material.

Onte montei con tubeless unha das novas que me cambiou a exuberante Merceditas e non perdeu nadiña de aire; nadiña dende onte a mediodía, ¿oiche Maestro?

Ahora non sei que escusa buscar para ir ver a Merceditas cada catro meses; ¡que contento salía eu sempre de alí!

:-(

-------oOo---------


Maestro: onte fenomenal, e hoxe tamén.

Furón: hoxe Base Naval sobre as 19.00; resérvame o banco.


Bo día.

Marin dijo...

Sátiro!!!

PRIETO dijo...

Lo siento amigos,al final yo el sábado no iré,me cae muy mal.Así que en otra ocasión..Pasarlo bien.
Saludos.

1millondevotos dijo...

El principio de indeterminacion de un tal Heisenberg ( o algo asi ) crea estas situaciones. No todo el mundo entra en el blog este, asi que yo creo que lo mejor seria que tb avisaseis a la gente por tlf de los que tengais. Lucho aun no dijo nada, ni choren ni Fer o Santi sabemos nada de ellos ultimamente. Es una sugerencia. Solo eso.

Xemelgas dijo...

Certo é, Segundavuelta!
Heisenberg xa se deu de conta que se te moves é difícil saber a túa posición exacta.
Por iso o Mestre xa está en movemento para contactar con algún do que non se sabe a súa posición, coma é o Sr. Potasio.
Quen se encarga de contactar con Fer e Santi?
Quen do Sr. Pulsómetro estenuado e de Jorge Lorenzo?
E a túa posición, cal é?
Síntoo Prieto, empézache por fallar a bici e xa fállache todo... Pero non te preocupes, a Paco inda lle debe quedar algunha Specialized

chorén vfr dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
csantalo dijo...

yo con el permiso del maestro me apunto

csantalo dijo...

voy solo

chorén vfr dijo...

Non me estresedes,que me suben as pulsacións,vou cunha acompañante.
Saudos.

LUCHO747 dijo...

Apuntar otro par de bocas...Ire cojeando aun algo pero bueno...

Furon trae o metro e ves o choio,,,

FURON dijo...

Santi e Señora, a Fer deixano ceive, ben soliño.
Luchiño, mancachete? animal...

Segundavuelta pesaaaaooooooooooooooooooo

Picos, xa te entendo, da che vergoña que te vexan ca pequenada. E non é de estrañar, (o luchiño acompañando o polvo con coca cola. Non te preocupes, poñemoslle unha mesa aparte

PRIETO dijo...

Gemelas tienes razón,cuando falla una cosa falla todo,pero no fue de la bici,fue por no tener un cursillo de bricolaje como tienen algunos...Al final Paco,si debe tener alguna Specialized pero debe de ser las que utiliza como corta cesped,ahora vende Cube...

flamenkillo dijo...

yo tambien voy , acompañado!!!!!!!

Marin dijo...

joder que bien lo vamos a pasar

FURON dijo...

Tambien aparecen en escena:
Juan capitán. (necesita tres plazas, ven co paramotor)
Javier "Rodríguez" perdon Papa Martinez.
Y cerando la troupe.....(redobles)...¡¡Jesusito Delapierre!!, el trae el champan.

Xemelgas dijo...

O meu deus, imos morrer de éxito!
Segundavuelta, ti sabes contar? Pois conta, conta, que eu xa me perdín! E vaille dicindo ao da Rotonda que amplíe o restaurante!

Prieto, non te decatas do vendedor é o Paco! A quen non lle quere vender unha Specialized dille que é un curta céspede. Ten coidadiño, home, q se vas mercar un Ferrari diranche que é unha lavadora. (E o creerás e sairás cun Aixam)

Maismar dijo...

Fé de erros:

donde dixen: El'andalú
debe decir: flamenkillo

Bo día.

FURON dijo...

OS TRES DE ANTES, NON SEI SE VEÑEN SÓLOS OU ACOMPAÑADOS...

EU PINTA QUE PINTA NAS TABLAS...E O PIRATA MONTA QUE DESMONTA NA HORQUILLA...TA BOA A NAVALLA
falsario

FURON dijo...

oiche Maestro, ten cuidao, que seica o club fluvial, ten filtracios no teito, inda a caer e ti debaixo. Non sales dalí.
Ven pagar algo, morto de fame...

Maismar dijo...

Hoxe pasará a ITV da horquilla, despois peritaxe ...



Bo día.

maestro dijo...

Csantalo, dende logo que tes o permiso.
Xa informarei eu as jefas de algun arrrtiiista que anda por solto.
Apunatade a Potasio, o home anda liado ca tecnoloxia.

1millondevotos dijo...

Segun las cuentas, todas claras, menos las del de siempre, jodiendo, va en los genes, me salen 23, + 2 ( por mi parte) + Ruben de MAdrid que tb viene, y creo que Potasio tambien, y faltan 2 ò 3 despistados, lo que hace unos 30, por incorporaciones de ultima hora. Así nadie queda fuera.

Aviso al de los genes problematicos, el "noitebus" no pasa por alli.

Marin dijo...

Os recuerdo a todos que sólo se pueden beber una o dos copitas de vino: el domingo hay que salir.

maestro dijo...

Marin, estoy de acuerdo contigo
dos copitas de vino, pero me puedo tomar otras cosas jejejeje.

Marin dijo...

No va por ti,oh maestro, dechado de virtudes infinitas. Va por Furón que es un borrachuzo

FURON dijo...

Non, o borrachín e o Luchiño, se hasta lle pega o nome.
¡¡¡Luchiñoooo, toma outro viño!!!

Xemelgas dijo...

Segunda vuelta, como es máis chulo q a "Espe", nin colles o teléfono. Pois chameite porque fun comer a....a Rotonda, e avisar do elevado número de comensais esperados.
E como es máis eficiente que outros (xa non digo quén), pois xa chamaras ti pola mañá.
Teño q recoñecer q o domingo pasado gañáchesme en todo: subindo costas, acertando no número a reservar, ... puuuffff. Teño q entrenar máis!!!

LUCHO747 dijo...

Yo me emborracho pero fijo,,y despues Furon me va ver el trabajo pendiente que tiene conmigo,,pero despues de 10 copas!!!!!!!

1millondevotos dijo...

Gemelas , no se en que consideracion me tenias, quizas te dejes llevar por la corriente manipuladora y demagoga de los rojillos, que le echan la culpa de todo a los demas y solo ellos saben , conocen y solucionan, aunque sean de una ineptitud evidente y manifiesta. EN fin. No te respondi al tlf porque estaba sin bateria.
Hoy me puse las botas, asi que perdi el puntito que estaba pillando, tendras tu revancha el domingo.