lunes, 27 de septiembre de 2010

Participación en la XI San Froilán.-

Actualización de esta entrada: 28 Sept; 07:45  [Novas fotos]

Chorenvfr Foto: Delmo dhg


Lucho747 Foto: Delmo dhg

Picos Foto: Delmo dhg




Maismar Foto: Delmo dhg


Furón Foto by: Delmo dhg

  [Novas fotos] 

"O galo encrestao" Foto by: Lagarto Berto



Ahí ven revirado, parece que vai galear ( vota pa aló; como me piques... levas co pau!!) Foto by: Lagarto Berto



Imparable ¿eh?. Foto by: Delmo dhg
 ;-)

Desde AQUI comentarios e fotos de participantes e profesionales da imaxe: "Delmo dhg" impresionantes fotos a partir da pag.29

Bo día.

3501

20 comentarios:

chorén vfr dijo...

Que juapos salimos,sobretodo Miro con ese culotte estilo hawaiano,e Furón tan verdiño el jajaja
A ruta espectacular,Maestro vai preparando o gps que hai novos sendeiros a cal millor.

LUCHO747 dijo...

Furon,di algo.Que ven o pasache con nos e!!!!

A verda e que eres von chaval..


Este domingo hay que baixar o pecado,a ver si Furon o da baixado mais rapido,que na ruta baixou parado,,jajajaj

Marin dijo...

Asi me gusta, de uniforme.
Esssse bigote pirata, a la última moda.
Anda, Picos sigue por ahí.

Maismar dijo...

Tanto traballo ... no.

------oOo------

Choren: organizas outra po xoves? O domingo vin (ben acompañado) a Mtr. Potasio e ta moi animado. Levo a cámara. Temperatura: 16º.
Facía falta que o maestro nos levara algo mais a modo por que os 40 Klm en 2:30 pa unha noite vale pero mais ...

Bo día.

chorén vfr dijo...

Veña ,o xoves logo outra nocturna,a ver se non chove,maestro que dis,onde nos vas levar,vai pensando,eso si como di Maismar non mais de 40 km que xa esta ben.
A ver os demais idevos apuntando que é gratis,ti tamen Furón.
Ata logo

Maismar dijo...

Jajjajaja, moi bo o de gratis Choren vfr, o propio pa esta entrada jajajjja

¡Que Maligno!


Boa tarde.

LUCHO747 dijo...

Buff!!! non tedes que facer...

Eu si e gratis paso,,amin molame fundir a pasta que non teño..

Non me chegou o foco chino,e sin voa luz non volvo,que eu teño moito sentidiño...

Furon por onde andas ?E non me digas que traballando..

Xemelgas dijo...

O de jratis xa sei como funciona. Xa o oín máis veces. Gratis sí, pero chegando á hora, eh??, q hai q durmiiiiiiiiiiir.

maestro dijo...

Pero canto parido hay, me cajo endiola ¡¡¡ novatos¡¡¡.
Quedome con que e gratisss e que hay q durmiiirrr.

Maismar dijo...

Lucho747 vay a calquer chino e por 3,15€ tes o asunto asegurado que cando veña o teu foco tamos no inverno pecho.

Ademais, a do outro día ven che vale.

Bo día.

PD.: Furón, ainda que con dificultade, ainda respira. Fun velo onte e xa conoce.

Maismar dijo...

Ainda que o dixen un domingo na ruta:

Xa empezaron a apuntarse para a III Albarro Trophy.

Díxome Albarro que o que queira ir taría encantado que nos acompañase.

A lista no foromtb de Lugo.

Bo día.

FURON dijo...

E boa verdá, canto da facer a ociosidá...queredes tolear pola noite? vide, que xa vos darei, eu que facer...demo de pequenos.

CoooooooOOOOOOOO...
Vota patraaas, levao do demo. Mira que é malino.
CooooooooOOOOO...
As levar un xostregado. Demo de galo...
Ponte detras miña, que inda e capaz de tirarse...Non se che ocurra quitarlle os ovos as pitas...
CooooooooOOOOOOOO
Vota paló oh, espera carallo espera, que pa festa xa falaremos...
CooooooooOOOOO
JAJAJAJAJAJAJAJAAJA
Moito reín, viña pola calle, inda habían decir, este ta tolo
Bo día

M

FURON dijo...

¿Chegou o finlandes?...ten que vir acostumbrao a noite, seica votan medio ano a escuras

LUCHO747 dijo...

Eu maña non vou,teño medo da auga...espero co pasedes ven.

Seica Furon esta moi entusiasmado ca saida de maña...

Marin dijo...

si gordito ya volví.
Lucho mañana no llueve no pongas escusas. Tendréis que ir abrigados, eso si. Os veo el domingo mojado y frio

Maismar dijo...

¿Frio 16º a las 21.00?

¿Marin onde anduviste que ves "destemplao"?. Esto é Jalisia; aquí de frío fálase cando neva carallo!!.

-----------oOo-----------

E o galo, ¿anadará revirado ainda ...?
CooooooooOOOOOOOO
¡¡vota pa alo ques as levas...!!
CooooooooOOOOOOOO co cooooooOOOO

Oiche! a sili ainda na botei; ta secando aquelo.

-----------oOo-----------

Hasta as 20.30. Maestro hoxe vou verte.

Bo día.

PD: CooooooooOOOOOOOO co cooooooOOOO Co

LUCHO747 dijo...

pasadeo ven,,eu estou extresado co traballo,casi irei correr un pouco e pra cama que estou valdao de traballar....Furon esto de estar valdao e cando un esta moi cansado de traballar,e que seguro que ti nunca o viviche....jaaja

FURON dijo...

Así a todo, canto mal fixo a LOGSE. Claro exemplo o Luchiño...que despilfarro de cartos públicos...
En fin
Pasadeo ben os nocturnos, sobre todo Mrs. Potasio.
Jijijijiji

LUCHO747 dijo...

jajaajjaj,,,,Furon,Furon deixate de lerias e recorda que tes un choio pendente conmigo vadanas....

Maismar dijo...

19-3685