jueves, 24 de diciembre de 2009

San Pedro no cierra por navidad

19 comentarios:

FURON dijo...

Estan ven juapos o Chorem mais o Lucho...
Boas festas pa todos, e mañá pensade en min, estarei playmobileando.
Unha aperta

chorén vfr dijo...

Furón que xa sanache,po malo seguro,sain favorecido na foto,se me dou levantado maña vou,ademais dan bon tempo..........

maestro dijo...

365 nuevas ilusiones(en forma de salidas en bici).
¡¡ FELICES FESTAS E ANO 2010!!
E dijo eo, podemos empezar a conta mañan e desquitamos salidas.

picos dijo...

BUEN Y FELIX AÑO NUEVO A TODOS.
¿se sale en año nuevo?....para curar la resaca.

LUCHO747 dijo...

¡¡¡ FELIZ AÑO A TOD@S !!! Y que el año que entra me sigais deleitando con MTB del bueno.... cuidaros

FURON dijo...

Esta ben Picos, pero o 28 xa pasou...
Deica o aninovo, Feliz 2010 a todol@s

maestro dijo...

Picos, tou da cordo e penso que se debe curar a resaca e dar unha volta, pero un pouco mas tarde sobre as 11 ou menos algo deica mañan.
¡¡FELIZ AÑO A TODOS LOS CAAAPPUÑOOS!!!

1millondevotos dijo...

el primer cometario del año sera para desear salud a todos. Amor a unos pocos, y dinero a ninguno, porque ayer pedi que se fuera Zp, con la ultima Uva y hoy me he despertado y resulta que no ha dimitido, sigue riendo ( se) , y asi no hay nada que hacer. Se siente. Del cabreo, se me fueron las ganas de ir con el maestro a dar esa vuelta. La dare yo solo mañana. lo siento. la vida es dura.

LUCHO747 dijo...

Bueno,pues hoy nos llevo Mister Potasio a cinco pedazo ciclistas...como siempre no me digais por donde,,salimos de SAN Pedro giramos a la derecha y a saber..agua-agua y mas agua...fuimos por la ruta de los caballos,,la verdad es que se porto,nos lo pasamos en grande...Es el unico Boy que aparecio este domingo..¡¡¡¡MAestro volve rapido que hay late xeneral !!!!!!!

Maismar dijo...

¡¡ Feliz 2.100 !!



O 6 ¿que?; hai salida, non a hai; ¿que se vai facer?



Bo día

picos dijo...

Maismar:FELICISIMO 2100...Pero non atalles tanto, que deica ala quedannós unha pila de celebracions e eu non teño gana de perder ningunha.
O dia dos Reis_Claro que se sale_

Maismar dijo...

Ostia!!!; 2.100; ¡que pasada! ¿Onde taremos?; seguro con San Pedro facendo enduro do bon. ¡Anda San Pedro(Piedra) seguro que te Lapierre! ¿E cal terá?.


Vémonos mañá logo alí. A ver que dicen os ilustres, que non parece que pasou ningún do ano vello. Bueno Segundavuelta xa anda por ahí.

¿Que tal lle irá o das pedras?

Bo día.

Maismar dijo...

Aquí naide move ficha ...

Esto ten pinta que mañá van tar montando todos os playmobiles o pé do lume ...

Bo día.

chorén vfr dijo...

O 1º feliz ano a todos,tiven a axenda moi apretada,fai dias que non entro por aqui,2ºmaña se podo pasome por San Peter a dar a 1º volta do ano.
Saludiossssss

LUCHO747 dijo...

Eu maña non me dou librado tocame playmobil,eu son un tio de Domingos...Pasadeo ven

Maismar dijo...

Furón: ¿Vas tar hoy a tarde na Base Naval?


Bo día.

FURON dijo...

!!Pelapitas¡¡ Feliz 2200.
Eu non me quedo atras, que pensan os da Mariña, eles 2100, eu 2200.
Pasadeo ben mañá, tanto frío tocoume a gorxa.
Maestro, vainos preparando ben... seica temos desafio 2010, de Carallo...Ata aquí podo leer, como diría o Pirata "moito desafio de nuistro siñor"
P.d. o que poda dispoñer dunha transpaleta, co diga, pa poder traer o palé de barritas...

LUCHO747 dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
LUCHO747 dijo...

Vai moito frio,,quedome o quentiño...Vemonos o seguinte domingo...