sábado, 5 de septiembre de 2009

Seamos serios


Bajad con la rueda del ratón y fijaos atentamente en las entradas de Julio y Agosto (o con poca atención, va a ser igual)...Este blog es visitado por millones de personas, que digo, miles de millones, ansiosas de seguir nuestras fascinantes gestas sobre la bici...y se encuentran en su lugar tremendas paellas, idílicas playas levantinas o atlánticas, brutales jarras de cerveza...Vamos a ir poniendo las cosas en su sitio.
Por favor, seamos serios o, mejor, dejemos de serlo.
Septiembre es el mes de los niños en el corte inglés.

14 comentarios:

FURON dijo...

Pois xa comenzamos a poñernos serios. Este domingo, como quen non quere a cousa, o Marin, Choren,Ferdinan,Santibes e o que fala. Deixamonos de caralladas, e a rular por Penarrubia Hombreiro e un pouca da canteira. Podiamos facer mais, se non fora que tiñamos que ir esperando por Santibes...¡¡¡repetía cada subida catro veces!!!
Pasamolo ben, e agora a esperar o próximo domingo que volva a coller o timon o Maestro.

Marin dijo...

Furón carallán! Se supone que teníamos que ponernos en forma poco a poco y nos metes más de 40 kilómetros a todo trapo. ¡Vuelve maestro!¡Este ca..piii acaba con nosotros!

zalozzr600 dijo...

Era una pura cuestión de supervivencia, parecía que el blog estaba muerto, y no estaba muerto, que estaba de parranda.

Pues eso, a ponerse serios, hablemos de btt.

Furón, Snaucer, Marin, Maestro, etc, etc, etc, quien os vería gozar este fin de semana, por las trialeras de la transcantabrica.

Un año tenéis que venir...

FURON dijo...

Sempre ten mais que decir, o que caga na cama, co ca limpia. Sera a culpa miña...
Eu sempre iva detras, ca corda.
Por certo, vaise abrir unha suscripcion popular, pa comprar aceite.
Seica o paso do vrao, secou as burras. Vaia soniquete traían o Choren e maís o Santi. Coma o carro das vacas...E non che digo nada cando veña Villa...

FURON dijo...

Coño Zaliño. Xa vin unhas poucas fotos...A verda, que envexa. O que mais me gustou, o salto da ra.
Calquer día damos a sorpresa e presentamonos... eso si, co noso paso cansino.
Xa falamos unha aperta "lia cas"

chorén vfr dijo...

furón,me cago en el copón,a bici chirriaba porque non esta afeita a estos tutes a principios de temporada,volve maestro que este home acaba con nos,polo menos chegamos a casa sanos e salvos uns mais que outros.saudos

maestro dijo...

Ta visto ke el veranito no sento bien al personal, segun comentarios del Bos (furon) una rutita de na e quedan todos maestroescarallados.
Zalo, preciosas fotos y no te digo nada como debio ser la rutaza, lo bueno que la disfrutasteis.

Maismar dijo...

Estos son perros vellos, aquelo xa o coñecen, ainda que non completo pero saben como tá feito todo aquelo; o que sí faltou o día que me levastes por aló foi as tremendas baixadas empedradas que acojonan menos dende a bicicleta que, se me descuido, andando. ¡Brutales!.

Falei hoxe con Villa, ta ben e sin novedade; este domingo dixo que, provablemente, vos acompañe.
Eu o sábado irei con os de Burela-Xistral-Monseivane-Vilalba. O domingo quedareime por alí a descansar.

Boas noites.

Maismar dijo...

¿Morreron todos?. E que aquelo foi unha desfeita, se non fora por Furón ...

zalozzr600 dijo...

Ya sabía yo que lo de "ser serios" no iba a funcionar.

¿Podemos dejar de serlo?

FURON dijo...

...CANTO DA QUE FACER A OCIOSIDA...E NON PENSAIS MAIS QUE NO TEQUELETEQUE
VIDE O DOMINGO E DEIXADEBOS DE TANTA LERIA.
HOME, TI VICHES COUSA O PASO, HASTA APARECERON AS XEMELGAS. ESO SI, MAIS GORDAS, XA LOGO PARECÍAN TRILLIZAS...
DEICA O DOMINGO
ZALO, DIXO O SUSO, QUE SE O CHEGA A SABER FACHE UN TRAXE ¡¡QUE MANEIRADE COMER!!!

Marin dijo...

Evidentemente me expliqué mal con lo de ser serios (aunque Furón si que lo entendió. Con lo burro que parece y lo espabiladiño que es))Echamos de menos a los reporteros de este blog...hasta nos valdrían unas fotillos de paellas y demás...

Maismar dijo...

Este sábado y domingo hay compromiso de equipo (X Ruta San Froilán) y vosotros debierais de estar
TODOS, al menos en uno de los dos días, por aquello de "ser serios", pero bueno cada un ye como ye, non o entendo pero hay que querervos igual. jejeje

Alégromo moitísimo da segunda volta das Gemelas; ¿ou trillizas?

Bo día.

zalozzr600 dijo...

Que furón es un tío listo no me cabe duda alguna, por eso con mucha inteligencia me tildó de "Lia Cas".

O Suso non me viu comer, que estaba con xente nova, e coidei moito as maneras, si soupera o saque que eu teño, non me invita mais, jajaja.

Marin, te explicaste bien, pero como soy algo lia cas, ya sabes... jajaja