lunes, 16 de marzo de 2009

Pan e queixo



Snaucer: tes unha bici máis vaga que o fotógrafo do B.O.E.

Porque tí non es, non sí?

Non lle fagas caso á burra, que xa che dixen que por marchar cedo perdes o mellor.

E o domingo perdíches o mellor do ano:

O Furón agobiado, quedábase sen comer se chegaba máis tarde das 13:30. Así que cando se deu de conta, ás 13:25, puxo o turbo, e foise. Ninguén o deu seguido, ata que baixando ao Segade vémolo na cuneta inflando a roda datrás.

O mestre tirouse á cuneta e non se podía levantar da risa que tiña.

En fin, que o Furón atopou isto ao chegar a casa:


E unha nota que poñía: "Dá trás, burro mula"

17 comentarios:

FURON dijo...

Oiche, a culpa e de quen vos da pan habendo merda.Eres chistoso de carallo. Pero ¿de donde sacachelo tempo pra ollar o blog?
Porque, co ocupao que andas...Non hai maís que ver a resposta o probre Juanito de Pontevedra. ¡Inda a pensar que tamos tolos! Bueno moito no se equivoca.
Pois podes tomar polo cu, que a o final cheguei a tempo, fodete, e mais comin coma un marques. O próximo Domingo, acordame que te volva tirar... E xa lle podes pedir perdón a Juanito ...vaia contestación, que ha pensar de nos...Mira un pouquiño a foto de Zalo. E relaxate que o domingo has de pagalas todas xuntas.
E ponlle remedio o da bebida, que a de acabar contigo...

Marin dijo...

furón cagón!!!!!!!!
La verdad es que casi me mareo de la risa cuando te veo dale que te pego en la cuneta. Pero no te lo tomes a mal, que, al fin y al cabo, se trata de echar unas risas. Otro dia nos reiremos conmigo (o de mi, que es lo mismo.
El Maestro no encuentra las cuestas cuestas hacia abajo. No me lo explico

FURON dijo...

Explicocho eu mais que deprisa. ¡¡Faltalle a auja no nivel!!


Bueno carallo, non tedes puta idea da costrución. Nivel, burbulla, auja, desnivel, torce dereito...
Entendes agora...AAAAAHHHHH
Menos mal ohh, Orneou o burro.
(Tranquilo Xemelgas, o domingo explicocho maís detallao)

SNAUCER dijo...

Para un día que me valía a hora de chegada do Maestro só se me ocurre poñerme enfermo, manda car....
Se non acerto a marchar daquela seguro que morro na subida a canteira (o meo ritmo de cruceiro era mortecino, pensei que non chegaba). Según o matasanos teño unha TRAQUITIS. Hoxe xa estou mellor. Por certo, ¿o xoves non hai sída?

FURON dijo...

Animal...Probriño...Seica moi malo non tas, se non, non se che acordaba o Xoves pa nada...

maestro dijo...

Snaucer non fagas caso hay moita maldade solta (xa sabes recuperacion activa) igual a salida do xoves deica logo.

SNAUCER dijo...

Hoxe estou moito mellor que o domingo, donde vai parar, e a verdade e que non sei como estarei o xoves, pero se non ai novedade estarei puntual na oficina, haberá que ver o novo contaKm de Furón.

Maismar dijo...

Snaucer: espero que te recuperaras compañeiro!!.

Eu o xoves vou celebrar o meu día pero o domingo irei preparado con nivel de auga para ver se o Maestro interpreta ben o dos desniveles.


Felicidades os Joseses e o resto por ejercer.



...

No te puedo comprender,
corazón loco,
no te puedo comprender,
y ....

;-)


¿Xa o excoitache?; ei sabelo o domingo con mirarche para a cara,
ummm!! ¡¡divino!!.

Bo día.

FURON dijo...

Loco, loco, no te puedo compreder... Non ainda non. Pero o Domingo hemos cantar, se a costa non moi empinada. Graciñas polos mapas e o o disco.
Deica o domingo a todos.

Marin dijo...

Todo paz y todo amor ¡cagondiola!Este blog se está amariconando por momentos...y que me discupen por la comparación, (con la que salen claramente perdiendo), los homosexuales.

Xemelgas dijo...

Maismar, ¿e o final cómo é???

No te puedo comprender,
corazón loco,
no te puedo comprender,
y ....

... te ... un poco???

Mañá, bo día aos Xosés e os pais!

Eu estou doente, vémonos o domingo.

Xemelgas dijo...

Se me olvidaba, Marin, a mi reirme de Furón me hace más gracia.

Marin dijo...

A mi, la verdad, también...

FURON dijo...

"CHAZITA" dic. "Humorista argentino, que se reían de él, no con él" según chazita... Oiche xemelgas do carallo, seica non tas agusto, pois ponte. Ou pensas que che ei durar toda a vida. Podeste xuntar con Marín...vaia duas patas...os maricos e que tedes, vos entendedes de maravilla, non hai mais que veros, cos pixamas de felpa...deica o domingo "MOINANTE",
Nos sabeds o que é. Pois fodedevos

FURON dijo...

Felicidades os GUUUSSSEEE...

Maismar dijo...

.....

yo no me puedo explicar,
como las puedes amar tan tranquilamente
yo no puedo comprender como se pueden querer ....

....

y no estar loco.

O domingo mais e con música, tarareos e silvidos de monsieur Furón...., que xa a levará aprendida; jajaja

---oOo---

Mañán sábado salimos as 8.00AM dous para o Páramo a facer unha ruta preciosa; hay sitio para outros dous. A viaxe hasta alí e de balde.

A ruta podeis vela aquí:
http://gl.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=298132


Salimos desde el Dolmen (Avd coruña 377). A idea e tar de regreso sobre las 14:00.



Bo día.


PD. Si vides mañán avisade antes.


.....
...
..
.
.
.

FURON dijo...

dejame explicar...
como se puede amar...
Me gusta más la siguiente, pero no lo escuche con detenimiento aún...