lunes, 15 de septiembre de 2008

La Nueva Burra


Bueno, sin tiempo no era. ¡¡CAMBIA EL MANILLAR POR UNO ANCHO!! ahora sólo falta que quite el slip y los calcetines...

Zalo ZZR600-- N.P. (el claustro de maestros se reserva el derecho de putearlo cuando aparezca. Si aparece)

Pablito bien bien, como me gusta ese momento pinchazo. Supongo que no tendra relación con el momento gatillazo...

Pepito va a revelar el secreto de lo que toma para andar como anda. Y no es la bici nueva. Esperemos que no sea malo para el riñon...

Por lo de ahora nada más...
Maestro la última salida. Pode valer. Ben deitamos dos pinchazos...*
Eu tamen me normativizo igual que o Miriño
Chao

9 comentarios:

Xemelgas dijo...

Pero que mal che explicas Furón. Xa pensei que tiñamos que cambiarnos todos a Canondale.
Por certo, as notas de Alvarito son:
-Suspenso en técnicas de expresión escrita: non te expresas nada ben.
-Moi deficiente en lingua galega. O teu galego é tremendo: Ahora resulta que o barrigón que tes he culpa miña.” Sen comentarios.
-Suspenso en matemáticas: aprende a sumar. Levas 1 pinchazo por saída (1+ 1) , tantos como Pablo (2).
Suspenso en coñecemento do medio: a píntega (salamandra) é negra e amarela e non verde coma o pixama de Pablo que tanto te gustou.
Moi deficiente en conduta: es ti o que máis berras de todos.
E sobresaínte en relixión: Mesmo Cristo preguntou quen era ese Alvarito que tanto se acordaba de él.

FURON dijo...

Cala burriño cala, o non ir a un colexio de pago ten estas cousas...Pero xa vexo que a ti o de andar pola capital, sentache muy ben, logo pareces os do bloque que están media hora pa decir o que pensan en normativizado...manda carallo "agora" veñen os da capital falar o galego de cotío...
O meu non son pinchazos, o meu son descargas deliveradas de aire comprimido a una presión establecida... e peidos, os de Eduardo. Tes que distinguir que ainda hai clases.
O da pintega, eso e novo antiguamente era pinchorra. Non entendo? e mira que e raro, co ben que te explicas...
Meu pobriño, como non vou berrar. Se anduveras tú co rebaño de cabras que ando eu, xa berrrarías xa...
O da relixión vamolo deixar. Eso corrixeo Juanito.
P.D.Si ves alguna falta, disculpa, es la emoción del momento.
Ti viches Miriño, volvense todos cara min...

zalozzr600 dijo...

Pues claro que apareceré, o es que pensabais que el cambio de colores afecta a mi fuero interno.

El otro día estabamos revisando el recorrido de la San Froilan 2008 y la verdad es que me llevé una sorpresa al ver a tanto biker junto.

Vosotros no vais a la marcha, ¿por que?

Domingo 21 "Dia de la Bicicleta en Lugo". Salida obligada con los mas peques.
Domingo 28 "IX Marcha San Froilan". Salida obligada con el Correcaminos.
Domingo 5. "Marcha Puteo Puerta San Pedro". Salida obligada con vosotros.

FURON dijo...

¿Estabas con el grupo del correcaminos este domingo? Dios me conserve el oido que la vista...
Nosotros no podemos ir, ya sabes problemas de patrocinio. Tenemos el planing de la temporada muy encorsetado.
Pues nada, hasta que te decidas examinarte.

Maismar dijo...

"¡¡Ja!! Voy hacerme formal..
Voy a dejarme de historias y tengo que hacerme formal
Son muchos años danzando y jugando, a ser un chaval
No soy ni joven ni viejo ni he sido un pendejo,
No me ha ido mal por lo tanto tampoco me quejo."


jejeje, e que ai algún que non a oiu nin tampouco viu Oliver´s Twist, nin foe en elicótero, nin ... menos mal que na oficina fálase de "todo".


Bueno, ai movemento na oficina. Así que agora todos vos pasais as canondales; non e mala elección, claro ta quintando algunha que outra bela francesita... uuummmm, ¿como vos poñen? eh!son preciosas. E pensandoo ven algo se parecen esas Cannodalesas, algo.

Eu este domingo teño que ir por cebolas, allos, patacas ... e ver aquela xente.

aSÍ QUE HASTA octubre non nos veremos ... no monte.

Da lingua, da política e da relixión non vou falar .... ainda que...

"Formal ¿para que?
Pero bueno, vamos a ver
Esta vez si que si que te digo enserio que me voy a poner
Pero tengo tanta pena por no poder sacarle el jugo a esta vida
Que disfruto que me roba.. los minutos "

Bo día.

Maismar dijo...

dichosos slipsm, para unha vez que poden tar sin eles cando van con as "novas compañías". ¡Como son!

Marin dijo...

po zi

santi dijo...

Pepe, dales caña a los specializados, que ahora puedes!!

FURON dijo...

¡¡COÑO!! non morriche. Menos mal oh que ainda te deixas ver por estos lugares do ciberespacio, menos e nada.
Pois si, tes razón, o Pepiño ahora pode, ca nova burra nin que tubera motor. Por riba deso, dentro de nada cheganlle refuerzos. Xa se sabe a Canondalada que parece que se recupera algo desde as últimas desercions. Bueno nada maís, Cando queirais dignarnos coa vosa presencia, xa sabedes sitio e hora.
E si non nos vemos, a pasalo ben polas Costas Ricas...